Přeskočit na obsah

8. až 12. dubna

Pondělí 8. dubna

Čeština: Zaměření: měkké vs. tvrdé slabiky. Aktivity: PS str. 7/2, str. 8/4; pravopisné bludiště (k dispozici ve škole); individuální čtení knih, část dětí čtení na známky.

Matematika: Zaměření: násobilka 4. Aktivity: hra Početní král; zápis násobilky 4 do sešitu; početník str. 10; PL odčítání dvojciferných čísel (list 8); samostatná práce (složka Navíc).

Angličtina: Zaměření: she is, he is, she has, he has. Aktivity: opakování písně Hot cross buns; hra „Give it to…“ (děti posílaly tajný předmět spolužákům); PL The Brown Family (she is, he is, she has, he has).

ČJ + VV: Zaměření: ilustrace. Aktivity: ukázky a rozbor různých ilustrací; kresba pohádkové postavy černou tuší pomocí dřívka + kolorování (následují den); rozdělení pohádek do dvojic pro loutkové divadlo.

 

Úterý 9. dubna

Čeština: Zaměření: čtení. Aktivity: kolorování pohádkových postav; individuální čtení knih, část dětí čtení na známky.

Matematika: Zaměření: pamětné počítání. Aktivity: hry – Početní král, příklady podle míče.

Další aktivity: úklid třídy a stěhování lavic.

 

Středa 10. dubna

Čeština: Zaměření: test. Aktivity: test; individuální čtení knih, část dětí čtení na známky; předčítání z knihy Středa nám chutná, individuální dokončování prací.

Matematika: Zaměření: logické úlohy. Aktivity: rozbor úloh z Matematického klokana; ústně opakovaní násobilky; PS 79/2 (lichá/sudá), 73/3 (trojúhelníky), 66/2 (spojovaní).

Prvouka: Zaměření: ČR. Aktivity: prezentace o různých místech v ČR, která děti navštívily.

Další aktivity: stěhování.

 

Čtvrtek 11. dubna

Matematika: Zaměření: test. Aktivity: test; individuální práce.

Čeština: Zaměření: hlasité čtení. Aktivity: písanka – 2. díl, str. 14, 15 (pohádky); čítanka str. 107 (Káťa a Škubánek) – hlasité čtení.

Další aktivity: prvouka – dokončení prezentací o ČR.

 

Pátek 12. dubna

Čeština: Zaměření: slova mnohoznačná. Aktivity: UČ 41/1-4; PS 27/2,3; loutková představení.

Matematika: Zaměření: násobilka 1-4. Aktivity: ústní opakování; PL násobilkové stonožky – zápis násobků do jednotlivých článků; ve skupinách výroba velkých násobilkových stonožek na zeď.

Prvouka: Zaměření: test. Aktivity: výsadba jedličky na školní zahradu; test.

Kruh: Zaměření: v čem jsme odlišní, v čem jsme si podobní. Aktivity: kresba a skládání třídních puzzle.

 

 

Nahoru