Pondělí 20. listopadu
Čeština: Zaměření: abeceda, písmo. Aktivity: ústně opakování abecedy; PL – bludiště, tvary písmen (osová souměrnost, směr psaní J a Z), tiskací písmena ukrytá v psacích; přednes básní z DÚ; písanka – doplnění chybějících částí.
Matematika: Zaměření: automatizace počítání do 100. Aktivity: PL – zbývající sloupečky příkladů na čas, cv. 7 a 11.
Angličtina: Zaměření: části těla, fráze „We need“. Aktivity: ve třech skupinách – a) přiřazování psaných slov ke zvířatům, b) Simon says, c) psaní ingrediencí do strašidelného lektvaru (8 owl eyes, 4 cat legs, 8 spider legs, 10 dragon eggs, 3 mouse tails).
Další aktivity: Vycházka – sběr kaštan a listů pro VV.
DÚ je v příloze.
Úterý 21. listopadu
Čeština: Zaměření: abecední řazení. Aktivity: přednes básní z DÚ; sešit – řazení slov dle abecedy (fotka, film, fontána, fix, farář, fousy, funí, fouká, fenka). Nemocní, prosím, na papír. Nebo si přijďte pro sešit do školy.
Matematika: Zaměření: obsah čtverce – parkety. Aktivity: PL – zbývající cvičení; PS str. 9/1, 13/3 – parkety.
Další aktivity: Zpěv anglických písniček a písniček na vánoční koncert.
Středa 22. listopadu
Čeština: Zaměření: abecední řazení. Aktivity: ústně trénink abecedy; PS str. 11/3, 13/3, 4; písanka str. 8; nácvik čtení různých typů slov (di/dy, ti/ty, ni/ny, bě, pě, fě, vě…).
Matematika: Zaměření: znázornění sčítání a odčítání. Aktivity: PL mince – sčítání – zapiš příklad a spočítej, odčítání – škrtni příslušný počet mincí a pak teprve vypočítej (viz příloha); ústně příklady.
Prvouka: Zaměření: roční období a měsíce. Aktivita: výroba otočného kalendáře. Nemocní si vyrobí ve škole po návratu.
Čtvrtek 23. listopadu
Čeština: Zaměření: abecední řazení. Aktivity: ústně vyjmenovávání abecedy od různých písmen (např. začni od písmene, kterým začíná tvé jméno); abecední řazení kartiček s názvy lesních živočichů.
Matematika: Zaměření: automatizace počítání do 100. Aktivity: malý PL – cv. 9, 11 (příklady vč. typu 4 + 63), cv. 8, 10 (slovní úlohy); připomenutí možnosti měnit pořadí sčítanců (na rozdíl od odčítání); PS str. 22/2 – různé možnosti výpočtu – krokovací pás, „výhodné“ počítání (sdružování sčítanců).
Pátek 24. listopadu
Čeština: Zaměření: charakteristika literární postavy. Aktivity: na tabulku psaní slov brána, várna, orat (připomenutí napojení r na b/v/o); písanka str. 12; individuální četba příběhu s dětským hrdinou, v kroužku povídání o knihách se zaměřením na charakteristiku literární postavy (je pracovitá, skromná, zlomyslná…), doplnění do PL.
Další aktivity: Projekt Díkůvzdání – historie, tradice, brainstorming – za co jsou děti vděčné; video The Story of Thanksgiving (https://www.youtube.com/watch?v=faUYJ9fMiGg), rozpoznávání vybraných slov ve videu (rock, beach, boat, flag, winter, spring, sun, grass, birds), pohoštění – dýňový koláč.
Kruh: Diskuse o chování ve škole, chování ke spolužákům atd.
Výtvarná výchova: Zvířata z podzimního listí (koláž na papír) a z kaštanů (kreslení bílým fixem).