Přeskočit na obsah

Úterý a středa 13. a 14. 5.

Milé děti, 

v úterý a ve středu nás čeká český jazyk, matematika, angličtina a budeme i zpívat a kraslit. Tak hurá do školy!!!

 

ÚTERÝ

 

V úterý si procvičíme češtinu a angličtinu. Společně strávíme tři hodiny.

Než se den pořádně rozeběhne, BUDEME SE PŘESAZOVAT!!! Hurá 🙂 Čekají nás noví sousedé a nové sousedky!

ANGLIČTINA

  • Zazpíváme si uvítací písničku a ranní rozhýbání mozků na koberci dáme v angličtině – What´s your name, how old are you, what´s your favoutite color / animal / vegetable / fruit? Přidáme novou otázku – What do you have for a snack today?
  •  Zopakujeme si „body parts“  a „my face“. Zazpíváme si Head and shoulders a zahrajeme si hru s bubínkem. Opakujeme instrukce: Touch your ears. Open your eyes. Kick your legs. Clap your hands.
  • Uděláme společně pracovní list body parts, který si nalepíme do malého sešitu „na všechno“.
  • Projedeme new vocabularyfood and drink a budeme se učit I like… I don ´t like…
  • We will have some math in English and we´ll practice logical sequences. We will describe the sequences in English and draw correct solution. Logical sequences

ČESKÝ JAZYK 

  • Zkontrolujeme si domácí úkol z dlouhého víkendu a pak také dobrovolný úkol za zlaťák!
  • Zopakujeme si DĚ, TĚ a seznámíme se se slabikou . Vymýšlíme slova, která obsahují slabiky DĚ, TĚ, NĚ a zapisujeme je na tabulky.
  • Dáváme si hádanky (opis slova) a zapisujeme na tabulky – slova obsahují DĚ, TĚ , NĚ: Malý dospělý (DÍTĚ), slovo BODY v češtině (TĚLO), tatínek mé maminky (DĚDEČEK) a další.
  • Ve slabikáři uděláme str. 103  a 104. 
  • Budeme pokračovat v písance – každý dle svého tempa. Z písanky také zadáme domácí úkol (každý dle svého tempa a nasazení).

 

STŘEDA

Po ranním uvítání si zopakujeme trochu angličtiny – names, colours, food and drinks.

zpíváme písničky: Pyšný drak, Čarodějnice, Roční období

ČESKÝ JAZYK 

  • zopakujeme si dě, tě, ně a di, ti, ni a napíšeme si diktát
  • jehně, dítě, psaní, boty, Matěj
  • opakujeme časové údaje – ROK, ROČNÍ OBDOBÍ, MĚSÍCE, DNY V TÝDNU
  • řečnická cvičení: popisujeme roční období, vysvětlujeme měsíce
  • učíme se básničku OSPALCŮV TÝDEN
  • učivo ve slabikáři na probíranou látku navazuje – uděláme strany 105 a 106
  • Budeme pokračovat v písance – každý dle svého tempa. Z písanky také zadáme domácí úkol (každý dle svého tempa a nasazení). Minimálně však do str. 28.

MATEMATIKA

Na závěr dne si budeme povídat o knížkách – kdo je autor, kdo je spisovatel a ilustrátor.

A to je vše 🙂 Krásný den! 

 

Nahoru