Přeskočit na obsah

Pondělí 31. 3.

Milé děti,

co nás čeká první den nového školního týdne?

ČESKÝ JAZYK

  • nejprve se uvítáme na koberci, zazpíváme si uvítací písničku a s klavírem písničky dle vašeho výběru
  • zopakujeme si, čím jsou naši rodiče a co dělají
  • řekneme si, čím chceme být
  • dle obrázků tvoříme věty – o jaké povolání se jedná a co daný člověk dělá
  1. Každý si vylosuje jeden obrázek, nalepí do sešitu a napíše větu o daném povolání. (Např.: „Toto je pilot, řídí letadlo.„)
  2. Ve slabikáři uděláme str. 83 / 2, 3.
  3. Zopakujeme si, co je to otázka. Jak ji poznám? jak ji správně vyslovuji? Vymýšlíme různé otázky a hlídáme si intonaci.
  4. V písance si nejprve přečteme otázky na str. 6. Napíšeme PŘEPIS na str. 6. (první tři otázky).
  5. Zbytek str. 6 bude za DOMÁCÍ ÚKOL.

Obrázky k řízené diskuzi na koberci najdete zde.

MATEMATIKA

Jsme v kruhu na koberci:

  • začneme procvičováním číselné řady 0 – 20 (vzestupně i sestupně)
  • číselnou řadu si ztížíme  (např. každé třetí číslo luskneme, každé páté tleskneme apod) – vždy vzestupně i sestupně
  • hážeme kostkou – na číslo, které padne vymýšlíme příklad, následně slovní úlohu
  1. Řešíme na interaktivní tabuli SOUČTOVÉ trojúhelníkyhttps://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=67e6acd666e37
  2. Pracujeme na prázdných součtových trojúhelnících /učebnice mezi str. 94 a 95/. Zadání vymýšlí děti samy, zadávají spolužákům, provádí vzájemnou kontrolu.
  3. Zahrajeme si běhací počítání s velikonočními vajíčky.

… a budeme se na sebe těšit v úterý 🙂

Nahoru